doromboló 2012.06.14. 12:47

A hülyeség határtalan, avagy a baconos macska

Az Index címlapján olvastam a mai hírt, a Burger King a héten dobja piacra az új szuper termékét, a baconos fagyit. 

Az ötlet azon a megfigyelésen alapult, hogy sokan szeretik az édes és sós ízeket keverni. (Bevallom én is többször ettem a másik lánc fagyiját sült krumplival túrva....hál istennek többeket láttam már akik szintén ezt teszik, szerintem mi másik bolygóról jöttünk :) ). Az internet legmenőbb étele a mogyorókrém mellett a nutella, ezért a trendet meglovagolva sorra jönnek ki a baconos szakácskönyvek, és több népszerű kütyüoldalon is megjelentek a különböző agyament szalonnás termékek.

Bár a bacont nem épp a fogyókúrás étrend részeként tartják számon, és viszonylag sok benne a zsír, azért az egészséges étkezésbe belefér néhanapján 1-2 szelet ropogósra pirított baconszalonna.

És most lássuk mit tudunk a bacon rajongók számára nyújtani macskafronton :)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cicasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr54587819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása